چگونه وبلاگ بسازیم؟ آموزش ساخت وبلاگ در 5 مرحله به زبان ساده

چگونه وبلاگ بسازیم؟ از کجا وبلاگ بسازیم؟ این بار می خواهم به شما دوستان عزیز آموزش بدهم که چگونه یک وبلاگ را بسازید و در آینده در مورد بحث کنترل پنل مدیریتی گفت و گو خواهیم کرد.ابتدا شما باید از مطالب قبلی خودم در رابطه با موضوع (وبلاگ و وبسایت و مقایسه سرویس دهندگان وبلاگ فارسی) مشاهده کنید و سپس ادامه آموزش را بخوانید.در آن مقاله گفته شده بود که بیان(بلاگ) گزینه ای مناسب برای وبلاگ نویسی و شروع آن است لذا ما این آموزش را مختص (بیان) تقدیم شما میکنیم.برای شروع وبلاگ نویسی شما نیاز به یک ایمیل دارید.ایمیل یکی از مهم ترین بخش وبلاگ نویسی است و شما باید یک ایمیل داشته باشید.(فرقی ندارد که این ایمیل, ایمیلی ایرانی باشد یا که خارجی)

دوره های شبکه، برنامه نویسی، مجازی سازی، امنیت، نفوذ و ... با برترین های ایران
سرفصل های این مطلب
  1. آموزش ساخت وبلاگ

آموزش ساخت وبلاگ

1.ابتدا به آدرس زیر بروید و برروی گزینه ثبت نام را در سمت چپ صفحه کلیک کنید.

http://blog.ir

2.سپس فرم ثبت نام را تکمیل کنید و در پایان بر روی دکمه عضویت کلیک کنید.

3.سپس صفحه ای برای شما ظاهر میشود که حاکی از آن است که به ایمیلی که شما در فرم ثبت نام وارد کرده اید ایمیل تایید آمده است.

4.ایمیل خود را باز کنید و سپس ایمیل آمده شده را مشاهده کنید.(در آن یک لینک آبی رنگ است که شما باید بر روی آن کلیک کنید.)

5.در صفحه باز شده شما فرم تکمیل کننده ثبت نام را مشاهده میکنید,آن را پر کنید.(معمولا موضوع وبلاگ و نام آن و username یا آدرس وبلاگ را از شما میخواهند.)

این 5 مورد همه و همه خلاصه ای از ساخت یک وبلاگ است.


نظرات