چگونه به ویندوز کلاینت همزمان چند ریموت دسکتاپ بزنیم؟

چگونه به ویندوز 7 چند بار Remote Desktop بزنیم؟ با توجه به اینکه یه ITman نباید از جاش تکون بخوره و از جای خودش باید کارهارو جم و جور کنه و همونطوری که مایکروسافت حواسش به همه چیز هست.... این نکته رو با شما به اشتراک میزارم ، خوب دوستان ما برای اینکه در شبکه بخواهیم مشکلاتی که کاربران دارند رو حل کنیم مجبوریم به کامپیوتر شخص بصورت ریموت وصل بشیم که در این رابطه میتونید از مقاله مهندس مرشدی استفاده کنید :

دوره های شبکه، برنامه نویسی، مجازی سازی، امنیت، نفوذ و ... با برترین های ایران

خوب دوستان اما در ویندوز 7 ، شما بعد از اینکه اقدام به ریموت میکنید پیغامی ظاهر میشه مانند عکس زیر ، که به شما میگه یوزر دیگری Login هست و ا اگر Yes را انتخاب کنید یوزر Disconect خواهد شد:

وب سایت توسینسو

اما داستان به اینجا ختم نمی شود تازه با پیغامی مانند عکس زیر روبرو خواهید شد ، که باید منتظر باشید تا کاربر مجوز بده تا بتونید ریموت وصل بشید(به نظر شما زور نمیاد به آدم....... D:)

وب سایت توسینسو

خوب میریم سمت کاربر بعد از انجام مراحل بالا کاربر پیغامی مشاهده میکنه مانند پیغام زیر ، کاربر 30 ثانیه وقت داره که به شما مجوز ورود بده یا نده :

وب سایت توسینسو

اگر مجوز نده با این پیغام روبرو میشید(آروم باشید و آرامش خوداون رو حفظ کنید)

وب سایت توسینسو

و اگر تایید کرد شما تازه میتونید کارتون رو انجام بدید، خوب راههایی وجود داره که بخواهیم این 30 ثانیه رو برداریم و ..... وارد این جزئیان نمیشیم ، و اما شما اگر بخواهید بدون مجوز کاربر کارتون رو انجام بدید بدون اینکه حتی متوجه بشه (اون با پروفایل خودش کار میکنه همزمان شما کارتون رو انجام میدی) لازمه که قبل از هر چیزی یه کارایی روی کاربراتون انجام بدید،

1-قبل از هر اقدامی نرم افزار Concurrent_RDP_Patcherدانلود کنید

2- بعد از دانلود شما کافیه روی کامپیوتر کاربراتون اجراش کنید و گزینه مورد نظر رو انتخاب کنید و سپس Path رو مورد انتخاب قرار میدید

وب سایت توسینسو

خوب حا لا با خیال راحت و بدون دردسر کاراتون رو انجام بدید ، امیدوارم که به کارتون بیاد


نظرات