محمد نصیری
بنیانگذار انجمن تخصصی فناوری اطلاعات ایران ، هکر کلاه خاکستری ، کارشناس امنیت اطلاعات و ارتباطات

سرویس Application Management چیست؟ بررسی سرویس AppMgmt ویندوز

همانطور که شما می دانید و قبلا هم در انجمن تخصصی فناوری اطلاعات ایران در خصوص این موضوع نکاتی نوشته شده است ، ما می توانیم با استفاده از تنظیمات Group Policy در شبکه بصورت مرکزی نرم افزار نصب کنیم. سرویس Application Management در شبکه هایی استفاده می شود که دارای اکتیودایرکتوری و ساختار مدیریت متمرکز شبکه هستند و می خواهند از طریق شبکه بر روی سیستم های شبکه نرم افزار نصب کنند.

دوره های شبکه، برنامه نویسی، مجازی سازی، امنیت، نفوذ و ... با برترین های ایران
معرفی سرویس Application Management در ویندوز

شما با استفاده از Group Policy و قابلیتی به نام Software Installation می توانید در سطح شبکه نرم افزارهایی که دارای پسوند MSI هستند را نصب کنید و یا حذف کنید ، به گونه ای که حتی کاربر عادی و محدود شده هم می تواند نرم افزار مورد نظر را نصب کند. این امکان توسط سرویس AppMgmt ایجاد شده است و اگر این سرویس در حالت Stopped قرار گرفته باشد شما امکان نصب نرم افزار از طریق شبکه بر روی آن سیستم را نخواهید داشت. اگر شما عضو یک شبکه Domain نیستید می توانید بدون هیچگونه ریسکی این سرویس را غیرفعال کنید.


محمد نصیری
محمد نصیری

بنیانگذار انجمن تخصصی فناوری اطلاعات ایران ، هکر کلاه خاکستری ، کارشناس امنیت اطلاعات و ارتباطات

محمد نصیری هستم ، هکر قانونمند و کارشناس امنیت سایبری ، سابقه همکاری با بیش از 50 سازمان دولتی ، خصوصی ، نظامی و انتظامی در قالب مشاور ، مدرس و مدیر پروژه ، مدرس دوره های تخصص شبکه ، امنیت ، هک و نفوذ ، در حال حاضر در ایران دیگه رسما فعالیتی غیر از مشاوره انجام نمیدم و مقیم کشور ترکیه هستم ، عاشق آموزش و تدریس هستم و به همین دلیل دوره های آموزشی که ضبط می کنم در دنیا بی نظیر هستند.

نظرات