مشکل کار نکردن DDNS و تغییر IP با خاموش شدن سیستم و Sleep

بپرسید

0

{{ digitTrunc(content.likes) }}

مشکل به طور خلاصه اینه که نمیتونم با ip داینامیک اینترنتی خود که با خاموش روشن شدن مودم عوض میشه از راه دور و با شبکه

3g موبایل سیستم خونه رو روشن کنم. ولی اگه این ip رو بدونم میتونم. مشکل اینجاست که کامپیوتر وقتی استندبای هست و مودم ریست میشه و ip تغییر میکنه فقط اگه با موبایل به وایرلس مودم وصل بشم.

یعنی در شبکه محلی مودم قرار بگیرم با عمل ping از داخل موبایل به host name آدرس ip جدید مودم رو درست نشون میده ، و با برنامه wakeonlan با موبایل میتونم سیستم خونه رو روشن کنم. ( اصلا بدون دانستن ip هم وقتی با موبایل به شبکه ی محلی وصلم سیستم راحت روشن میشه)

ولی اگه با شبکه 3g موبایل وصل شده باشم و ping بزنم request out میده یا ip قبلی که هنوز تغییر نکرده بود رو نشون ، میده و با این مشکل از راه دور یعنی با اینترنت نمیتونم سیستم خونه رو روشن کنم . در ضمن host name که از سایت noip گرفتم رو هم در قسمت ddns مودم تنظیم کرده ام ولی نمیدانم کجای کار اشتباهه یا چه مشکلی هست که مودم چه وقتی سیستم.

روشنه و چه زمانی که استندبای هست، خبر تغییر ip رو به noip نمیده که از هرجا بتونم با لوگین به noip از ip تغییر یافته مطلع

بشم. اگه بخوام مشکل حل شه باید no ip updater رو نصب کنم که بازم باید سیستم همیشه روشن باشه تا host name آپدیت بشه و مشکل ما حل نمیشه.

خلاصه ی مطلب ما میخوایم در هر لحظه از راه دور و شبکه 3g موبایل بتونیم از ip داینامیک تغییریافته ی سیستم خونه مطلع باشیم تا بتونیم روشنش کنیم. ضمنا مودم Dlink 2600u هست و از شرکت شاتل سرویس میگیرم. دوسه هفته ست هرتلاشی میکنم موفقیت آمیز نبوده و ظاهرا راه حل مشکل فقط با خرید ip استاتیک از شرکت حل میشه که به دلیل کاهش امنیت سیستم مایل به خرید نیستم.پیشاپیش از دوستانی که بتونن راهنمایی کنن سپاسگذارم.

دوره های شبکه، برنامه نویسی، مجازی سازی، امنیت، نفوذ و ... با برترین های ایران

پاسخ ها به این سوال

پاسخ ها به این سوال

{{ digitTrunc(post.likes) }}

این پست در تاریخ {{ dateString(new Date(post.deleteDate)) }} توسط {{ post.deletedByUser }} حذف شده است.

دلیل حذف: {{ post.deleteReason ?? 'نامشخص' }}

{{ err }}
{{ post.userAchivements.rhodiumAchievements }}
{{ post.userAchivements.platinumAchievements }}
{{ post.userAchivements.goldAchievements }}
{{ post.userAchivements.silverAchievements }}
{{ post.userAchivements.bronzeAchievements }}
{{ timeSince(new Date(post.date)) }} قبل

برای ثبت پاسخ خود در وب سایت وارد حساب کاربری خود شوید
قابلیت ارسال مطلب توسط مدیریت سایت غیر فعال شده است