تشخیص مودم ( روتر ) با یک کامپیوتر توسط مک ادرس

بپرسید

0

{{ digitTrunc(content.likes) }}

||http://tosinso.com/files/get/fde92710-8b4f-4239-b442-f7b2ac3ea015||
با سلام و احترام
مطابق شکل توسط یک انتن نانو استیشن ما اینترنت رو دریافت می کنیم و توسط یک کابل به پورت WAN روتر مستقر در ساختمان یک متصل می کنیم . از این روتر یک کابل به سه ساختمان دیگر رفته و به پورت WAN  انها وصل شده تا کامپیوترهایی که به این روتر ها وصل میشن اینترنت داشته باشن لازم به ذکر است ک همه روترها از نوع روترهای تی پی لینک معمولی هست که در بازار بوفور یافت میشه . روتری هم که در ساختمان یک قراردادم مدل TL-R470T+ می باشد . 

هدف ما اینه که تنها اینترنت رو بین کامپیترها توزیع کنیم و اصلا وارد مقوله سرور نمیخوائیم بشیم چون نه نیاز هست و نه میخوائیم هزینه کنیم و هر وقت هم کسی از اینتزنت زیاد استفاده می کنه توسط همون روتر مذکور دسترسی اونو به اینترنت می بندیم . با توجه به اینکه تعداد کامپیوترها زیاد هست  روتر قابلیت اینو نداره که این تعداد کامپیوتر را فقط حق دسترسی بده بنابراین فقط اونهایی که نباید وارد بشن رو بلوکه می کنم . و مدیریت هم اصلا نمیخواد تو داخل سازمان کسی وای فای داشته باشه اما مشکل این هست که بعضی از دوستان شیطنت می کنن و یک وای فای میذارن و استفاده می کنن و broadcast اونم غیر فعال می کنن تا کسی پیدا نکنه . حالا من چطور باید از توی روتر که به ادرسهای مک نگاه می کنم ببینم کدوم یک کامپیوتر هست و کدوم روتر وای فای تا موارد غیر مجاز را بلوکه کنم.
با تشکر

با سلام و احترام

مطابق شکل توسط یک انتن نانو استیشن ما اینترنت رو دریافت می کنیم و توسط یک کابل به پورت WAN روتر مستقر در ساختمان یک متصل می کنیم . از این روتر یک کابل به سه ساختمان دیگر رفته و به پورت WAN انها وصل شده تا کامپیوترهایی که به این روتر ها وصل میشن اینترنت داشته باشن لازم به ذکر است ک همه روترها از نوع روترهای تی پی لینک معمولی هست که در بازار بوفور یافت میشه . روتری هم که در ساختمان یک قراردادم مدل TL-R470T+ می باشد .

هدف ما اینه که تنها اینترنت رو بین کامپیترها توزیع کنیم و اصلا وارد مقوله سرور نمیخوائیم بشیم چون نه نیاز هست و نه میخوائیم هزینه کنیم و هر وقت هم کسی از اینتزنت زیاد استفاده می کنه توسط همون روتر مذکور دسترسی اونو به اینترنت می بندیم . با توجه به اینکه تعداد کامپیوترها زیاد هست روتر قابلیت اینو نداره که این تعداد کامپیوتر را فقط حق دسترسی بده بنابراین فقط اونهایی که نباید وارد بشن رو بلوکه می کنم . و مدیریت هم اصلا نمیخواد تو داخل سازمان کسی وای فای داشته باشه اما مشکل این هست که بعضی از دوستان شیطنت می کنن و یک وای فای میذارن و استفاده می کنن و broadcast اونم غیر فعال می کنن تا کسی پیدا نکنه . حالا من چطور باید از توی روتر که به ادرسهای مک نگاه می کنم ببینم کدوم یک کامپیوتر هست و کدوم روتر وای فای تا موارد غیر مجاز را بلوکه کنم.

با تشکر

دوره های شبکه، برنامه نویسی، مجازی سازی، امنیت، نفوذ و ... با برترین های ایران

پاسخ ها به این سوال

پاسخ ها به این سوال

{{ digitTrunc(post.likes) }}

این پست در تاریخ {{ dateString(new Date(post.deleteDate)) }} توسط {{ post.deletedByUser }} حذف شده است.

دلیل حذف: {{ post.deleteReason ?? 'نامشخص' }}

{{ err }}
{{ post.userAchivements.rhodiumAchievements }}
{{ post.userAchivements.platinumAchievements }}
{{ post.userAchivements.goldAchievements }}
{{ post.userAchivements.silverAchievements }}
{{ post.userAchivements.bronzeAchievements }}
{{ timeSince(new Date(post.date)) }} قبل

برای ثبت پاسخ خود در وب سایت وارد حساب کاربری خود شوید
قابلیت ارسال مطلب توسط مدیریت سایت غیر فعال شده است